Ruilen, retourneren en klachten

Kan ik mijn bestelling ruilen?
Nee, bij ons kun je niet ruilen. 

Bij elk item geven wij een maatadvies en zetten wij de afmetingen neer. Het kan natuurlijk gebeuren dat het bestelde item toch niet helemaal naar wens is!
Het ruilen van jouw bestelling is eigenlijk hetzelfde als het retourneren van het door jou bestelde item en er een nieuw item voor in de plaats bestellen. Hieronder staan de stappen uitgelegd die je moet doorlopen om het bestelde item te retourneren. Het andere item kun je natuurlijk direct via de website bestellen!

Retourneren vanuit Nederland en Belgie

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van jouw bestelling, je item naar ons retour zenden. ( herroepingsrecht )

Moet ik betalen voor mijn retourzending?

Ja, je moet betalen voor je retourzending. Bij kleine pakketen kunt u het zelf inleveren bij de pakketdienst. Bij groot transport kunnen wij dit voor u regelen maar moeten de kosten vooraf aan ons overgemaakt worden. Dit zal in overleg zijn, kosten zijn afhankelijk van grootte van de zending.

Wat moet ik doen om mijn item retour te sturen?

1. Kopieer of print de orderbevestiging en schrijf op het formulier de reden van retour.
2. Pak het pakket zo goed en netjes mogelijk weer in de originele verpakking en voeg de orderbevestiging toe.
3. Stuur het retour naar Outlet4home/retouren, Zandhuisweg 38, 7665SH Albergen
4. Lever het pakket in bij een pakketdienst naar keuze. Let op: bewaar de ontvangst bevestiging. Als klant bent u verantwoordelijk voor het netjes retour sturen en het aankomen van het pakket. Met de ontvangstbevestiging kunt u aantonen dat een pakket verstuurd is.
5. Als een pakket bij ons retour is zal het gecontroleerd worden en indien akkoord zullen we het geld aan u terug betalen.

Klachten/Schade

Heb je een item ontvangen die niet aan de juiste kwaliteit voldoet of beschadigd is? Stuur dan een mailtje aan info@outlet4home.nl met als onderwerp klacht/schade.

Vermeld hierbij de volgende gegevens:

– Jouw klacht
– Je ordernummer
– Een foto van het item/de klacht 

Onze aftersales afdeling zoekt vervolgens zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Een klacht of schade moet binnen 7 dagen na levering aan ons vermeld zijn.

LET OP! Wij accepteren jouw retourzending niet wanneer:

– Het artikel is gewassen of geprobeerd is schoon te maken
– De voorgeschreven gebruiksinstructies van het artikel niet zijn opgevolgd
– Wanneer een artikel ingebouwd/gebruikt is geweest
– Het meegeleverde montagemateriaal dient origineel verpakt te zijn
– Het product moet vergezeld zijn van de originele handleiding en meegeleverde accessoires
– Het artikel beschadigd is buiten onze schuld om
– Het product moet voorzien zijn van de complete en originele verpakking die niet verscheurd is. Deze mag vanzelfsprekend wel geopend zijn.
– Het artikel buiten de wettelijke tijd bij ons binnen is gekomen

LET OP! Valt jouw pakketje / retour buiten om de wettelijk geldende termijnen, dan zullen wij deze niet behandelen en dien je opnieuw verzendkosten naar ons over te maken, om jouw pakketje retour te krijgen.

Voor andere vragen verwijzen we u naar de pagina Algemene Voorwaarden.

Elders goedkoper

[contact-form-7 404 "Niet gevonden"]

Offerte aanvragen